דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק בדואר אלקטרוני - הנעה לפעולה 

מאת    [ 27/08/2012 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 3779 פעמים ]

שיווק בדואר אלקטרוני – הנעה לפעולה

שיווק באינטרנט הינו מערך שלם של פעולות הנעשות לטובת העסק ונוגעות לאיתור קהל היעד הנכון ושימוש בכלים המגוונים הקיימים ברשת. חלק מהפעולות כרוכות בקיום שיתופי פעולה עם בעלי אתרים אחרים, על מנת לייצר את הפרישה הרחבה והאפקטיבית ביותר עבור בית העסק והעלאת מודעות הציבור אל מוצריו או שירותיו. התהליך חייב להיות עקבי ומחושב נכון. דרך אחת היא שיווק בדואר אלקטרוני יצירת תוכן שמניע לפעולה.

מדוע דווקא ניוזלטרים או שיווק בדואר אלקטרוני?

ההצלחה הגדולה של עסק ניחנת בדרך בה הוא מניע גולשים לפעולה וגורם להם להישאר באתר שלו מספיק זמן כדי להשאיר את הפרטים שלהם עבור יצירת קשר ושמירה עליו. שיווק באינטרנטתלוי באותם לידים שהלקוח האופציונאלי משאיר. מרגע שהשאיר, הוא הופך להיות אפשרות להכנסה עבור העסק. ניוזלטרים וגם כל צורות השיווק בדואראלקטרוני הם הדרכים לשימור הקשר עמו.

מהו שיווק בדואר אלקטרוני?

גולשים נוטים לעבור מאתר לאתר במהירות. דרושות מספר כניסות של אותו גולש אל האתר על מנת, שבסופו של דבר, יבצע רכישה. לא ניתן להבטיח שהוא יחזור אל האתר, אבל ניתן להבטיח שהעסק יחזור אליו, במידה והשאיר את פרטיו (ליד). את שמירת הקשר עם הלקוח האופציונאלי מבצע שיווק בדואר אלקטרוני, כלומר שימוש בתא הדואר האישי של אותו גולש, כמובן בהסכמתו, הרי השאיר את פרטיו.

מסרים קבועים ולאורך זמן, גורמים למכירה

מכאן והלאה חשוב מאד כי כל מסר שיקבל הלקוח, יקדם אותו אל הרכישה. שיווק בדואר אלקטרונימתבסס על שליחת הודעות עקביות אל הגולש בטווח זמן קבוע. למעשה פעולה זו מחקה את הכניסה שלו אל אתר העסק. במקרה זה הוא לא צריך לחפש את האתר, מידע ממנו מגיע היישר אליו.

ממה מורכב שיווק באינטרנט?

מעבר לשליחת מסרים קבועים וקצרים אל כתובת הדואר האלקטרונית של הלקוח האופציונאלי, שיווק באינטרנטמורכב גם מגורם נוסף: שיווק בניוזלטר. במקרה זה מדובר על מידע נרחב יותר. שיווק בניוזלטר נעשה אחת לכמה זמן ומאגד את כל המידע שהלקוח נחשף אליו ומכיל מידע נוסף. זהו כלי עזר שמעודד אותו לרכישה. הניוזלטר הוא מעיין עיתון קטן, אשכול מידע רחב יותר של העסק.

שיווק בדואר אלקטרוני וכן שיווק בניוזלטר נחשבים כלי פרסום והנעה בעלות ובמאמץ קטן של העסק וידועים כבעלי אחוזי הצלחה גבוהים. האפקטיביות באה לידי ביטוי באחוזי המכירות הגבוהים יחסית לזמן המושקע והמהווים חלק אינטגראלי מתוכנית השיווק של כל בית עסק מצליח.

יעל לוי - כתיבת מאמרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב